Częste błędy podczas odchudzania

dieta

Źródło: pixabay.com

Na temat diety znajdziemy mnóstwo informacji w Internecie. Są one darmowe. Ale często nawet nie musimy ich szukać, ponieważ z pewnością nasze koleżanki także chcą schudnąć. Kiedy będąc w trakcie diety pytamy się ich, gdzie możemy popełnić błąd to z pewnością usłyszymy od nich wiele „dobrych” porad na ten temat. Pamiętajmy, że takie rozmowy często nie są dla nas odpowiednim drogowskazem. Nasze koleżanki z pewnością nie wiedzą więcej niżeli my sami. Krąży wiele plotek na temat „zdrowe odchudzania”.

Read More

By ćwiczenia stały się przyjemnością

Bieganie

Źródło: pixabay.com

Z rozpoczęciem treningów jest zupełnie tak samo jak z rozpoczęciem diety. Przekładamy zazwyczaj wszystko na drugi dzień, a w konsekwencji ten „drugi” dzień nie nadchodzi. A gdyby ćwiczenia były dla nas przyjemnością? Gdybyśmy tylko czekali cały dzień właśnie na ten czas, kiedy zaczniemy wykonywać kolejne serie ćwiczeń na siłowni? Lub tez biegać kolejną rundkę okrążenia? Najważniejszy i w diecie i w treningach jest ustalenie sobie celu. Mogą to być wakacje, na których to mamy się w bikini. Może być to ślub naszej najlepszej koleżanki. Nieważne co postawimy sobie za cel. Najważniejsze jest to, aby zawsze go sobie przypominać, kiedy dopada nas leń i nie chce nam się ruszyć na trening.

Read More

Dietetyczne porady, dzięki którym będziemy mieli płaski brzuch

Pilates

Źródło: pixabay.com

Płaski brzuch to marzenie wielu kobiet na świecie. Zazwyczaj, by osiągnąć ten cel męczymy do upadłego brzuszki uważając, że dzięki nim szybko i skutecznie zmierzymy po piękny brzuszek. Niestety takie ćwiczenia po pierwsze robimy źle technicznie przez co nie mamy co oczekiwać rezultatów, które by nas cieszyły. Po drugie same ćwiczenia nic nie dadzą skoro zaraz po nich sięgniemy do niezdrowe posiłki. Ale płaski brzuch nie jest odległe marzenie. Możemy postarać się o ciekawe efekty już w ciągu jednego miesiąca! Wystarczy trzymać się paru dietetycznych porad, dzięki którym po tych kilkunastu dniach będziemy mogli chwalić się nim na plaży.

Read More

Jak zachować sylwetkę po odchudzaniu?

Autor: forum.linvoyage.com

Autor: forum.linvoyage.com

Będąc na diecie mamy niejako ułatwione zadanie. Mamy ściśle określony czas przez który mamy w końcu zgubić zbędne kilogramy. Dokładnie wiemy co mamy jeść, kiedy i ile. W tym wszystkim jest także aktywność fizyczna. A co potem? Potem bywa jeszcze trudniejsza walka o utrzymanie wagi do której tak ciężko dążyliśmy. Tak naprawdę jest to również ciężki i skomplikowany czas. Bo jeśli odchudzaliśmy się dla siebie i liczymy na długotrwałe efekty to musimy faktycznie pomyśleć o tym co będzie po diecie. Stąd też tak często specjaliści mówią, by nasze zmiany zachowały się już do końca życia. Przecież dobra dieta, dieta zbilansowana, dieta dostosowana do nas indywidualnie to nie zawsze pasmo samych wyrzeczeń.

Read More

Sposoby na otyłość

Źródło: freeimages.com

Źródło: freeimages.com

Badania są w tej kwestii jednoznaczne – liczba osób z nadwagą jest spora i właściwie cały czas rośnie. To zły prognostyk, ponieważ prowadzi to często to chorobliwej otyłości, która może już zagrażać naszemu zdrowiu. Jeśli sami mamy już nadwagę warto pomyśleć o skutecznym odchudzaniu. Poprawi to nie tylko jakość naszego życia, ale także zmniejszy ryzyko wystąpienia wielu poważnych chorób. Jakie mamy sposoby na otyłość? Niestety nie będziemy mieli żadnych nowatorskich rozwiązań, dzięki którym w przeciągu miesiąca schudniemy i już więcej nie wrócimy do diety. Jeśli jednak nie mamy zamiaru korzystać z rad profesjonalistów możemy również sami zacząć dbać o swoje zdrowie i figurę. Pierwszym krokiem będzie uregulowanie posiłków. Wydaje się być proste. A jednak!

Read More

Zalety nordic walking

Źródło: freeimages.com

Chcąc spalić nadprogramowe kalorie często zastanawiamy się jaka aktywność fizyczna będzie dla nas najlepsza. Jest to niezwykle ważne, ponieważ biorąc się za coś czego nie lubimy albo narzucając sobie zbyt dużą intensywność treningu może nas to szybko zniechęcić. Dlatego chcąc zacząć chudnąć powinniśmy zacząć uprawiać nordic walking. Przyglądając się wielu sportom wydaje się, że ten ma wiele zalet. Jak jest w praktyce? Faktycznie nordic walking to taka odmiana szybkiego spaceru. Tutaj dodatkowo mamy kijki. Jest to sport idealny dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Stąd też zacznijmy wymieniać jego zalety. Po pierwsze jest to aktywność fizyczna niezwykle łagodna i bezpieczna.

Read More

Znaczenie rozgrzewki

rozgrzewka

Źródło: pixabay.com

Podczas odchudzania, a właściwie aktywności fizycznej często mówi się o tym, by wybrać dla siebie jak najlepszy sport. Coś co polubimy i będziemy wykonywać systematycznie. Mówimy o tym jak udoskonalać daną aktywność fizyczną. Nie mówi się jednak zbyt dużo o rozgrzewce, która w każdym sporcie odgrywa niezwykle ważną rolę. Możemy powiedzieć, że jest to podstawa, bez której nie powinniśmy zaczynać żadnej aktywności fizycznej. A dzięki niej możemy uniknąć wielu kontuzji i przede wszystkim osiągać lepsze wyniki. Rozgrzewka powinna wejść nam w nawyk. Jak jednak się do tego zabrać? Jakie ćwiczenia powinniśmy wykonywać?

Read More

Części ciała trudne do wyrzeźbienia

Źródło: pixabay.com

Źródło: pixabay.com

Posiadanie dobrze wyrzeźbionej sylwetki to już marzenie nie tyle panów co także pań. Obecnie w sieci znajdziemy mnóstwo serwisów, na których to znajdziemy mnóstwo zdjęć kobiet, które chwalą się swoim wyrzeźbionym ciałem. Płeć piękna musi się jednak sporo napracować nad niektórymi partiami ciała. O których mówimy? Wewnętrzne partie ud. To jedna z tych części naszego ciała, której będziemy musiały zagospodarować więcej czasu. Zbiera się tu sporo tkanki tłuszczowej, więc ćwiczenia na tę partię ciała są jak najbardziej wymagane. Na siłowni warto też zwrócić uwagę na ćwiczenia, które polepszą kondycję naszego tricepsa. Tu czekają nas naprawdę ciężkie ćwiczenia. Najgorsze jest to, że podczas naszego codziennego dnia te mięśnie nie są praktycznie wcale używane. Dlatego też na siłowni musimy uzbroić się w cierpliwość i wiele siły, by dać sobie radę z hantali, które muszą ważyć co najmniej 2 kg!

Read More

Jak schudnąć 5 kg w 12dni.

Źródło: pixabay.com

Źródło: pixabay.com

Na naszej drodze z pewnością było już wiele diet. Ta, którą przedstawimy poniżej jest z pewnością bardzo ciekawa, ale również skuteczna. Pozwoli nam oczyścić organizm, ale także schudnąć. W końcu 5 kg w 12 dni to nie lada wyczyn. Z drugiej strony jest to bardzo dużo. Mówi się, że aby odchudzanie było zdrowe na tydzień może tracić ok. 1 kg. W tym przypadku będzie to o wiele więcej. Dieta ta nie jest niezdrowa. Chodzi tu głownie o to, że nie dbamy tylko i wyłącznie o to, by schudnąć, ale oczyścić swój organizm. Dieta 12 dni podzielona jest na sześć etapów po dwa dni. Co te dwa dni dołączamy do naszego menu kolejne produkty.

Read More

Sygnały świadczące o tym, że czas najwyższy na odchudzanie

Źródło: pixabay.com

Źródło: pixabay.com

Wieczorami przed snem często myślimy nad tym czy i my nie powinniśmy przejść na dietę. Nasze koleżanki z pracy w kółko mówią o coraz to nowszych dietach, a my? Być może nie mamy w tym temacie nic do powiedzenia, ale nie jest to oznaką, że być może nie powinniśmy wziąć się za siebie. Czy istnieją sygnały, które mogą o tym świadczyć? Oczywiście, że tak! To co możemy zauważyć niemal od razu to jakie ciuchy mamy na sobie. Jeśli przypominają one bardziej worki to już pierwszy znak, że powinniśmy się wziąć za odchudzanie. Mając fałdki faktycznie widzimy, że opinające bluzki zupełnie do nas nie pasują. By zacząć się kamuflować zakładamy właśnie workowate ciuchy, które idealnie zakryją naszą „oponkę”. Dodatkowo do tego może dojść zaplatanie rąk na brzuchu.

Read More