Serwis poświęcony zrzuceniu zbędnych kilogramów. Z nami poznasz sposoby na skuteczne odchudzanie. Pamiętaj! Ruch to zdrowie!
tutaj
Odchudzanie

Ćwiczenia, które warto robić w domu, by schudnąć

Źródło: pixabay.com

Źródło: pixabay.com

Przechodząc do tematyki ćwiczeń często zastanawiamy się ile musimy się napocić, by efekty były widoczne i dla nas zadowalające. Przerażają nas maratony czy długie dystanse pokonywane na rowerze. Niekiedy nie chodzi o motywację czy systematyczność, ale po prostu o samo wykonywanie ćwiczeń. W końcu często mamy nadwagę i jesteśmy w różnym wieku. Niektóre ćwiczenia nie są po prostu dla nas. Na szczęście zostały wykonane badania, dzięki którym dowiedzieliśmy się, że już proste czynności domowe powodują, że możemy mówić o aktywności fizycznej. Bo odkurzanie domu czy mycie okien to przecież jest już jakich ruch. Nie robimy tego jednak codziennie. Dlatego warto wymyśleć swój zestaw ćwiczeń, które będziemy robić w domu. Dzięki nim nie będziemy musieli wybierać się na maratony i biegać po kilkadziesiąt kilometrów. Wystarczy że dotychczasową dietę połączymy z tymi ćwiczeniami. A warto je wykonywać zawsze rano, by pobudzić nasz organizm na cały dzień. Ćwiczenia zacznijmy od rozciągania, które możemy wykonywać jeszcze w łóżku. Nie ma w końcu nic prostszego niżeli położenie się na plecach i przeciąganie. Pozostają również w tej samej pozycji możemy wykonać kolejne ćwiczenie, które wzmocni nasze mięśnie brzucha. Będąc zatem na plecach należy ręce położyć za głową. Następnie należy przeciągać nogi do brzucha. Teraz czas ruszyć się z łóżka. Stojąc w lekkim rozkroku możemy zacząć skłony raz do jednej, raz do drugiej nogi. W tej samej pozycji możemy także unieść ręce na boki i zacząć krążenie rąk. Na koniec warto podkręcić swoje tempo i wykonać w miejscu szybki marsz.  Wszystkie te ćwiczenia należy powtórzyć 5-10 razy. Nie jest to za wiele, ale efekty będą dość szybko widoczne. Trwają one dosłownie kilka minut, nie wymagają od nas żadnego wkładu finansowego. Tych zalet jest jednak o wiele więcej. Głównie należy wspomnieć tu o motywacji i systematyczności. Lepiej jest wstać 5 minut wcześniej, by wykonać te ćwiczenia w domu, niżeli po pracy szykować się na kilkadziesiąt minut ostrych ćwiczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *