Serwis poświęcony zrzuceniu zbędnych kilogramów. Z nami poznasz sposoby na skuteczne odchudzanie. Pamiętaj! Ruch to zdrowie!
Sport

Części ciała trudne do wyrzeźbienia

Źródło: pixabay.com

Źródło: pixabay.com

Posiadanie dobrze wyrzeźbionej sylwetki to już marzenie nie tyle panów co także pań. Obecnie w sieci znajdziemy mnóstwo serwisów, na których to znajdziemy mnóstwo zdjęć kobiet, które chwalą się swoim wyrzeźbionym ciałem. Płeć piękna musi się jednak sporo napracować nad niektórymi partiami ciała. O których mówimy? Wewnętrzne partie ud. To jedna z tych części naszego ciała, której będziemy musiały zagospodarować więcej czasu. Zbiera się tu sporo tkanki tłuszczowej, więc ćwiczenia na tę partię ciała są jak najbardziej wymagane. Na siłowni warto też zwrócić uwagę na ćwiczenia, które polepszą kondycję naszego tricepsa. Tu czekają nas naprawdę ciężkie ćwiczenia. Najgorsze jest to, że podczas naszego codziennego dnia te mięśnie nie są praktycznie wcale używane. Dlatego też na siłowni musimy uzbroić się w cierpliwość i wiele siły, by dać sobie radę z hantali, które muszą ważyć co najmniej 2 kg! Na pierwszy rzut nie wydaje się to być może zbyt wiele, ale powtarzając dane ćwiczenia kolejny raz możemy odczuwać zmęczenie i ból. Będąc kobietą, która ma za sobą poród równie ciężko może nam się pracować nad dolnymi mięśniami brzucha. Głównie dlatego, że są one po tym niezwykle osłabione. Ważne jest byśmy wiedzieli, że w tym przypadku brzuszki nic nam nie dadzą, ponieważ pomagają one w górnych partiach naszych mięśni. W przypadku dolnych należy nastawić się na większe poświęcenia. Kolejną częścią naszego ciała są ramiona. Tu wielu kobietom zależy na ich ładnym wyglądzie. Patrząc po mężczyznach wydaje się, że nie będziemy miały z tym problemu. Niestety będzie zupełnie na odwrót. Kobiety często wybierają dosyć delikatne sporty. W tym przypadku wymagane są ostre ćwiczenia ze sztangą. Faktycznie mężczyźni nie mają z tymi ćwiczeniami zbyt wielu problemów. Im szybciej przychodzą zadowalające efekty. Ale to nie oznacza, że kobietom się to nie może udać. Pracując jednak z takim obciążeniem pracujemy nie tylko nad ramionami, ale także pięknymi plecami. Dbając jednak o mięśnie brzucha musimy automatycznie zadbać o nasze plecy i ramiona. Zatem te ćwiczenia nas nie ominą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *