Serwis poświęcony zrzuceniu zbędnych kilogramów. Z nami poznasz sposoby na skuteczne odchudzanie. Pamiętaj! Ruch to zdrowie!
https //e-zoo.shop/karma-mokra-dla-psa-wolfsblut-290
Odchudzanie

Dietetyczne porady, dzięki którym będziemy mieli płaski brzuch

Pilates

Źródło: pixabay.com

Płaski brzuch to marzenie wielu kobiet na świecie. Zazwyczaj, by osiągnąć ten cel męczymy do upadłego brzuszki uważając, że dzięki nim szybko i skutecznie zmierzymy po piękny brzuszek. Niestety takie ćwiczenia po pierwsze robimy źle technicznie przez co nie mamy co oczekiwać rezultatów, które by nas cieszyły. Po drugie same ćwiczenia nic nie dadzą skoro zaraz po nich sięgniemy do niezdrowe posiłki. Ale płaski brzuch nie jest odległe marzenie. Możemy postarać się o ciekawe efekty już w ciągu jednego miesiąca! Wystarczy trzymać się paru dietetycznych porad, dzięki którym po tych kilkunastu dniach będziemy mogli chwalić się nim na plaży. Porada 1 – zupełna rezygnacja z węglowodanów prostych, alkoholi, fast foodów i przetworzonej żywności. Głównym powodem na ich zupełne wyeliminowanie jest fakt, że powodują obrzęki. Dodatkowo jakby tego było mało to często prawdziwe „bomby kaloryczne”, które jednocześnie nie zawierają żadnych witamin czy składników odżywczy, które potrzebuje nasz organizm. Porada 2 – owoce nie zawsze są naszymi zwolennikami. W przypadku chęci posiadania płaskiego brzucha musimy wyeliminować ze swojej diety wszystko co powoduje wzdęcia czy obrzęki. Owoce są oczywiście zdrowe, ale z niektórymi z nich warto przystopować. A zaliczyć do nich możemy chociażby winogrona czy banany. Mają one dużo cukrów prostych, a te należy całkowicie ograniczyć. Porada 3 – stosuj ostre przyprawy. Są one tu szczególnie polecane, ponieważ przyspieszą one przemianę naszej materii. Porada 4 – jedz wszystko co zawiera błonnik. Głównie warzywa, które pomogą nam w przyspieszeniu pracy jelit. Porada 5 – pij wodę. Tak wiemy, że woda jest powtarzana za każdym razem, gdy mowa o diecie. Ale pełni ona ważną funkcję. Aby działanie błonnika nie poszło na marne woda jest tu wymagana. Mowa oczywiście o wodzie niegazowanej. I aby dopełnić nasz cel zacznijmy uprawiać pilates. Płaski brzuch to dla niektórych za mało, aby popracować nad jego mięśniami warto wybrać tę formę aktywności fizycznej. Stosując się do tych wszystkich rad efekt mamy gwarantowany już po pierwszym miesiącu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *