Serwis poświęcony zrzuceniu zbędnych kilogramów. Z nami poznasz sposoby na skuteczne odchudzanie. Pamiętaj! Ruch to zdrowie!
Odchudzanie

Porady, dzięki którym nie zrezygnujesz z treningów

Źródło: pixabay.com

Źródło: pixabay.com

Dieta i treningi wymagają od nas systematyczności i motywacji. Każdego dnia będziemy toczyć ze sobą wewnętrzną walkę o to, by kolejny raz iść na treningi czy zjeść zdrowe, pożywne jedzenie. Najgorsze są dla wielu z nas ćwiczenia. Ciężko jest wyjść z domu i zacząć kolejne treningi. Niby mamy na to wygospodarowany czas i niby nam się chce, ale jak dojdzie co do czego to już ciężko jest się nam zebrać. Być może poniższe porady spowodują, że nie będziemy już więcej rezygnować z treningów. Zacznijmy od wyznaczania sobie celi. Tak celi, ale nie celu. Wielu z nas robi ten podstawowy błąd, że zaczynamy przed sobą stawiać jeden cel, który często jest niemożliwy do zrealizowania. A przecież z góry doskonale wiemy, że nie od razu przejedziemy na rowerze pół Polski. Tu potrzeba mniejszych celów, które będą w naszym zasięgu. Dzięki temu nie stracimy motywacji i przede wszystkim nie zrezygnujemy z treningów. Po drugie – sukcesy. Te należy pielęgnować i o nich pamiętać w trudnych sytuacjach. Mogą stać się one naszymi katalizo rami do dalszych ćwiczeń. Jeśli ciężko nam je znaleźć w głowie warto robić własne statystyki. Doskonale wiemy, że możesz nie mieć na to czasu, ale od czego są aplikacje? Dzięki nim będziemy mogli zobaczyć czarno na białym ile już przebiegliśmy, przejechaliśmy czy przepłynęliśmy. Ile udało nam się zgubić zbędnych kilogramów. Te liczby już po 2-3 tygodniach mogą być naprawdę wysokie i przede wszystkim motywujące. Pozostaje nam systematyczność w wykonywaniu ćwiczeń. Najgorsze mogą być faktycznie pierwsze 20-25 dni. To właśnie przez ten okres czasu nasz organizm musi się do tego przyzwyczaić, później może być już tylko lepiej. Najważniejsze jest to, by w tym czasie nie robić sobie ani jednego dnia wolnego. Głównie dlatego, że potem ciężko jest wrócić do treningów, a jeden wolny dzień zmienia się nagle w kilka dni wolnych. Poza tym jeśli i to na nas nie działa warto zacząć marzyć o naszej sylwetce. Jak moglibyśmy wyglądać np. za miesiąc? Być może to pozwoli nam nabrać większej motywacji i z większym zapałem wstaniemy z kanapy, by iść na kolejne treningi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *